samen sporten, da's genieten
Sportlessen die je een goed gevoel geven, daarvoor moet je bij I-FIT zijn
Het jaarlijkse sportfestijn van I-FIT Ardooie,
een avond vol sport en jawel leute!
Bij I-FIT is iedereen welkom!
De prille starters en sportfanaten, de rustige genieters en spring-in-‘t-velden, bij ons voel je je meteen thuis.
Kom eens langs en ontdek het zelf!
Drie verenigingen, één thuis
Bij I-Fit vzw trekken we samen aan hetzelfde zeel.
Drie lokale sportclubs, één duidelijke visie: bij ons draait het niet om records breken of finishes halen.
Het draait om samen gezond bewegen, samen lachen en als het even niet lukt, is dat volledig oké.
Waarom je kiest voor I-FIT:
Bij I-Fit draait het om meer dan sporten alleen;
we bouwen samen aan een gezonde en hechte buurt waar iedereen zich thuis voelt.
Iedereen hoort erbij
Jong, minder jong, kerngezond of een extra steuntje nodig, bij ons valt niemand uit de boot.
Warm hart, geen winst
I-Fit is een vzw.
Elke euro gaat naar de gemeenschap gezond versterken.
Samen sporten, da's genieten
Samen lachen, samen zweten.
Eén uur later vertrek je met een glimlach en zin in meer.
Iedereen mee: een duwtje in de rug
We willen sporten zo toegankelijk mogelijk maken.
Daarom kan je bij I-FIT ook terecht via een aantal initiatieven die de drempel nog wat lager leggen:
I-FIT op Instagram
Volg alle nieuwsjes en sfeerbeelden van onze sportvereniging van op je telefoon.
